Vanliga frågor och svar
1. Hur initierar jag en retur?
Du har 30 dagar från leveransdatumet för att initiera en retur. Skicka helt enkelt ett e-postmeddelande till oss på kundservice@babypussel-stockholm.se för att begära en returformulär och returadress.
2. Vad är er återbetalningstid?
När vi har mottagit dina returnerade varor kommer vi att behandla din återbetalning inom upp till 10 dagar. Det finns inga omställningsavgifter, så du kommer inte att behöva betala några extra kostnader för att returnera ditt pussel.
3. Är jag ansvarig för returfraktkostnader?
Ja, kunden är ansvarig för kostnaden för returfrakt. Vi rekommenderar att du använder en spårbar frakttjänst eller köper fraktförsäkring för värdefulla varor.
4. Vad händer om min beställning anländer skadad eller jag får fel vara?
Om din beställning är skadad eller felaktig, vänligen kontakta oss omedelbart på kundservice@babypussel-stockholm.se. Vi hjälper dig med en ersättning eller återbetalning så att du är nöjd.
5. Kan jag avbeställa min beställning?
Du kan avbeställa din beställning när som helst innan den har skickats. Kontakta oss på kundservice@babypussel-stockholm.se, så tar vi hand om avbokningen för dig.
Om du inte hittar svaret på din fråga här, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi är här för att hjälpa dig!